tiistai 22. elokuuta 2017

Mikä kaikki voi ottaa päähän just nyt!

  • Se, kun olen ollut viikon hirveässä flunssassa ilman kuumetta. 
  • Se, kun haluaisin jäädä jo äitiyslomalle, mutta minulla on vielä reilu viikko koulua.
  • Se, kun haluaisin päästä laittamaan jo vauvan vaatteita ja tavaroita paikoillee, mutta olen päättänyt aloittaa vasta, kun jään äitiyslomalle.
  • Se, kun haluaisin ajatella ensin itseäni ja sitten vastan muita, mutta en osaa.
  • Se, kun olen liian ylpeä itkemään, mutta juuri nyt liian herkkä olla itkemättä.
  • Se, kun joutuu ramppaamaan pissalla vartin välein.
  • Se, kun aika kuluu liian hitaasti silloin, kun sen pitäisi kulkea mahdollisimman nopeasti.
  • Se, kun tuntuu, että kodin neliöt loppuu auttamattomasti kesken.
  • Se, että joudutaan odottamaan joulukuun alkuun, että päästään muuttamaan isompaan asuntoon. Haluan muuttaa nyt.
  • Se, kun jääkaapissa ei ole mitään ruokaa, mitä haluaisin syödä juuri sillä hetkellä.
  • Se, kun herää neljältä aamuyöllä eikä saa unta enää, mutta kun pitäisi lähteä kymmeneltä asioille, ei jaksaisi liikkua sohvalta yhtään mihinkään.
  • Se, kun tiessä on kuoppa ja meinaan pyöräillä siihen samaan kuoppaan joka kerta.
  • Se, kun en pysty liikkumaan enää samalla tavalla kuin normaalisti.
  • Se, kun olen ihan pihalla englannin tunneilla.
  • Se, kun saan väitellä jokaisen ihmisen kanssa siitä, että en tosiaan osaa englantia. Joka toinen ihminen luulee, että vähättelen taitojani.
  • Se, että joudun toteamaan ihmisille, että kunpa vähättelisinkin.
  • Se, että mies syö juustonachoja, jotka haisee ihan hirveälle.
  • Se, että en saa yöllä nukuttua, mutta päivällä voisin nukkua koko ajan. 
  • Se, että meidän koira vie minulta kaikki torkkupeitot. Nyt jo kolmas valloitus menossa.
  • Se, että aina on liian kylmä tai kuuma.
  • Se, että meidän lähellä olevassa puistossa teinit kuuntelevat musiikkia aamuyöhön. 
  • Se, että mahani ei kestä tiettyjä ruoka-aineita, mutta minun tekee mieli koko ajan eniten juuri niitä.
  • Se, että silloin, kun haluaisi valvoa pidempään, pitää herätä aikasin aamulla.
  • Se, että hiukset kastuu.
  • Se, että odotan liikaa meidän rakkaan pienen ihmeen näkemistä, koska tälloin aika kuluu entistä hitaammin.
  • Se, että en saa mitään järkevää aikaiseksi.
  • Se, että meillä ei ole mattoja lattioilla.
  • Se, että mies väittää minun nukkuvan leveästi, vaikka oikeasti hän on se, joka valloittaa suurimman osan sängystä. 
  • Se, että en jaksanut laittaa illalla puhtaita pyykkejä kaappiin.
Oikein mukavaa tiistaita kaikille, myös minulle!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti